понеділок, 19 січня 2015 р.

Т.О. з теми "Безсполучникове складне рчення" 9 клас


Тестова перевірка знань з теми « Безсполучникове складне речення » 9 клас.
 Варіант 1
1 рівень (Кожна  відповідь  0.5 б.)
1. Укажіть БСР з наслідковим зв язком між частинами.
а) Після довгоочікуваного одужання Олег змінився: він став обережнішим.
б) У поході із джурою було важко, кілька разів він навіть засмутив старого сотника.
в) Перші краплі застукотіли кулачками в моє вікно - почався дощ.
2. Укажіть БСР, в якому ставиться крапка з комою (розділові знаки пропущено):
а) Карпо з Наталею кинулись наввипередки ось обоє зникли в хащі лісу.
б) Жодного вогника не було над містом багатоповерхівки та крамниці злилися в чорну потвору.
в) Синички радісно цвірінькали дятли стукотом розколювали тишу.
3. Визначте БСР, в якому на місці пропущеного знака слід поставити двокрапку:
а) Микола згадав вчора на вечорницях Ганни не було.
б) Минув рік козак не повернувся до коханої.
в) Море спокійне небо блакитне.
4. Визначте БСР, в якому на місці пропущеного знака слід поставити тире:
а) Всі давно знають друзів треба шанувати.
б) Раптом мисливець завмер тишу прорізали постріли.
в) Здушили сльози не виходь на люди.
5.Між частинами складного безсполучникового речення треба поставити двокрапку:
А)Осла знати по вухах ведмедя по кігтях неука по мові.
Б) Не раз кажу змагайся і шукай!
В) Висихають краплини на склі тоне сад у вечірнім серпанку.
Г) Молодий охочий на битву старий на думу.
6. Між частинами складного безсполучникового речення треба поставити кому
А) Завтра буде дощ ластівки літають низько.
Б) Навчитись легко навчити важко.
В) Гримлять травневі грози буяють пишно трави.
Г) Не вчи плавати щуку щука знає свою науку.
2 рівень(Кожне завдання - 1 б.)
1. Визначте зв язок між частинами  БСР.
 Але він не міг того забути сліди від турецького ятагана досі нагадували про неволю.
а) пояснення;
б) пртиставлення;,
в) наслідок.
2. Визначте, в якому з варіантів речення нема пунктуаційних помилок?
а) Тільки став, задер голову птахи заворушились.
б) Тільки став задер голову - птахи заворушились.
в) Тільки став, задер голову - птахи заворушились.
3.Скласти речення за схемами:
1 [ ];  [ ], 2 [ ]: [ ]
Третій рівень( З б.)
1. Синтаксичний розбір поданих речень:
а) Такі вже в них порядки: одні сплять, інші мурашник стережуть.
б) Гроза пройшла -зітхнули трави, квітки голівки підвели .
4рівень.(3б)
Використовуючи БСР з усіма  розділовими знаками, складіть твір -мініатюру про причини та наслідки глобального потепління.



Тестова перевірка знань з теми « Безсполучникове складне речення »
Варіант 2
1 рівень (Кожна відповідь 0. 5 б.)
1. Укажіть БСР із зв язком послідовності між частинами.
а) Після довгоочікуваного дощу селяни вже не хвилювались через городину,
дід Петро вдоволено палив люльку.
б) У Крим їздили чумаки здавна: сіль була товаром необхідним
 в) Ми чули співпташок у лісі, вражала пісня їхня душі нам.
2. Укажіть БСР, в якому ставиться крапка з комою (розділові знаки пропущено):
а) Жодного зблиску світла не було над містом доми церкви дерева зливались у
щось примарне.
б) Климко підвівся ноги одразу загули і налилися гарячим.
в) Батьки полетіли до сина Степан одружувався.
3. Визначте БСР, в якому на місці пропущеного знака слід поставити двокрапку:
а) Микола згадав вчора на вечорницях Ганни не було.
б) Минув рік козак не повернувся до коханої.
в) Море спокійне небо блакитне.
4. Визначте БСР, в якому на місці пропущеного знака слід поставити двокрапку:
а) Хочеш їсти калачі не сиди на печі.
б) Раптова тиша розірвалася застрочив кулемет комдива.
в) Заблукав дідусь уперше в житті не хотів ліс відпускати старого мисливця.
 5.Між частинами складного безсполучникового речення треба поставити тире:
А)Осла знати по вухах ведмедя по кігтях неука по мові.
Б) Не раз кажу змагайся і шукай!
В) Висихають краплини на склі тоне сад у вечірнім серпанку.
Г) Молодий охочий на битву старий на думу.
6. Між частинами складного безсполучникового речення треба поставити кому
А) Завтра буде дощ ластівки літають низько.
Б) Навчитись легко навчити важко.
В) Гримлять травневі грози буяють пишно трави.
Г) Не вчи плавати щуку щука знає свою науку.
2 рівень. (Кожне завдання 1 б.) 
1. Визначте, який знак має стояти у БСР, друга частина якога вказує на наслідокї:
а) двокрапка;
б) крапка з комою ;
в)тире.
2. Визначте, в якому з варіантів речення нема пунктуаційних помилок?
а) Тільки ставок милував око він увесь був у білому лататті.
б) Тільки ставок милував око: він увесь був у білому лататті.
в) Тільки ставок милував око -він увесь був у білому лататті.
3.Скласти речення за схемами:
1. [ ]  -  [ ],    2.  [ ]: [ ]
3 рівень( З б.)
1. Синтаксичний розбір поданих речень:
а) У товаристві лад -усяк тому рад.
б) Але він не міг навіть побачити Оксану: вона була заручена з Карпом.
4 рівень( 3 б.)
Використовуючи БСР з усіма розділовими знаками, складіть твір -мініатюру про причини та наслідки нездорового способу життя.

1 коментар: