Тематичне оцінювання, 8 клас (мова)


Варіант I (8 клас.повторення)

1. У котрому рядку всі іменники належать до другої відміни?(0,5)
1. Мати, мідь, подорож, рояль, сіль.
2. Біль, батько, море, весілля, ключ.
3. Староста, суддя, книга, груша, стаття.
Відповіді:
       а) у першому;                         б) у другому;                       в) у третьому
2. Котрі з наведених іменників третьої відміни приймають подвоєння приголосних в орудному відмінку?(0,5)
1. Галузь. 2. Честь. 3. Гордість. 4. Кров. 5. Мати. 6. Пам’ять.
Відповіді:
а) 1 і 6;                                      б) 2 і 4;                                  в) 3 і 5.
3.. Скласти з кожним із поданих слів два речення так, щоб в одному слово виступало загальною назвою, а в іншому – власною: (0,5)
віра,         батьківщина.
4. Провідміняти іменники:(1)
Лоша, насіння, совість, дар, цар, сіль.
5. З’ясуйте, в якому рядку власні назви беруться в лапки. (0,5)
1. Ростов-на-Дону (місто), річка Міссурі, порт Балаклава.
2. Динамо (стадіон), станція метро Петрівка, журнал Всесвіт.
3. Декларація прав людини, Версальській мир, Великдень.
4. Франс Пресс (агентство), міжнародна організація Рада Безпеки.
6. Вкажіть рядок, у якому в усіх словах на місці пропуску пишеться м’який знак. (0,5)
1. Скал..кувати, сіножат.., стан..те, монгол..ці, здаєт..ся, спіл..ник.
2. Бол..овий, вахмістрс..кий, ввіс..мох.., кін..цівка, нян..ка, нян..чити.
3. Увіс..мох, вербувал..ний, кин..те, радіс..т.., буд..те, спіл..ник.
4. Стан..те, міл..ярд, ател..є, бул..йон, т..охкати, близ..кий, брен..кіт.
5. Візуал..ний, внутрішн..о, Вяз..ма, ідал..го.
7.Утворити ступені порівняння прислівників: високо, погано (1) 
8. Провідміняйте числівники: 40, 50, 261, 16-й.                        (2б.)
9.Від дієслова утворити дієприкметники і дієприслівники: бігати. (2б.)
Скласти речення з з дієприкметниковим і дієприслівниковим зворотом, визначити їх синтаксичну роль.                                                                
10. Твір-мініатюра « Чи все можна зробити заради друга?» (3,5б)
Визначити службові частини мови.

Немає коментарів:

Дописати коментар